Raty PayU. Całkowicie online.

Sam decydujesz o swoich ratach

Jak to działa?

  • 1.

    Wybierz produkty

    • o wartości 300-20 000 zł
    • dodaj do koszyka
  • 2.

    Wybierz raty PayU jako metodę płatności

    • zaakceptuj podsumowanie transakcji
    • przejdź do wniosku kredytowego
  • 3.

    Wypełnij wniosek online

    • zaczekaj na odpowiedź z Biura Informacji Kredytowej
    • zweryfikuj swoje dochody
    • zatwierdź umowę online
  • 4.

    Potwierdź dane i kupuj na raty!

    • w celu weryfikacji wpłać 1zł na podany rachunek (kwota zostanie zwrócona)
    • po pozytywnej weryfikacji Sprzedający zostanie poinformowany
      o otrzymaniu wpłaty

    A teraz możesz już cieszyć się nowym zakupem!

Raty PayU? Naprawdę szybkie i łatwe. Wszystko dzieje się w Internecie!
Kupiłem tak iPada! W 15 minut, za 150zł miesięcznie.

Michał - student, 22 lata

Jakoś zbliżały się Mistrzostwa. Pomyślałem: przydałby się nowy telewizor. Dzięki ratom PayU się udało! To prawdziwe HD na rynku usług pożyczkowych.

Piotr - pracownik biurowy, 41 lat

Gdzie kupić na raty?

FAQ

01. Kto może kupić na raty?

Na raty mogą kupować wszystkie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Na platformie allegro.pl z rat PayU nie mogą skorzystać użytkownicy: bez pełnej aktywacji, kont Junior, Firma, instytucji charytatywnych, użytkowników niezarejestrowanych oraz zablokowanych.

02. Co można kupować na raty?

Na raty zapłacisz za jeden lub za kilka przedmiotów o łącznej wartości od 300 do 20 000 zł (łącznie z kosztami wysyłki), kupionych w jednym sklepie i podczas jednej transakcji. Nie możesz skorzystać z rat PayU, jeśli za zakupione przedmioty chcesz zapłacić przy odbiorze.

03. Gdzie można robić zakupy na raty?

Obecnie raty PayU dostępne są na platformie transakcyjnej allegro.pl, w sklepach: agito.pl, cyklotour.pl oraz w 6 tysiącach innych sklepów internetowych.

04. Kiedy raty PayU są niedostępne?

Ratami PayU nie można zapłacić, gdy:
  • W koszyku znajdują się przedmioty o łącznej wartości nie mieszczącej się w przedziale 300 do 20 000 zł wraz z przesyłką
  • Wybrałeś opcję płatności przy odbiorze
  • Sklep działa w branży lub sprzedaje przedmioty z kategorii wykluczonych przez partnera pożyczkowego (pornografia, hazard, artykuły niezgodne z prawem lub godzące w dobre imię, narkotyki, dopalacze, broń, podróbki)

05. Kto udziela pożyczki na zakupy w sklepie internetowym?

Podmiotem udzielającym pożyczki, określanej jako Raty PayU jest partner pożyczkowy – Alior Bank SA albo mBank S.A. z siedzibą w Warszawie. Sprzedający nie jest stroną umowy kredytowej, którą zawierasz, gdy kupujesz na raty PayU. Decyzja o przyznaniu pożyczki zależy również od Twojej historii w Biurze Informacji Kredytowej. Za sprawdzenie historii kredytowej w BIK odpowiada Alior Bank SA albo mBank S.A. z siedzibą w Warszawie.

06. Jaką rolę w udzielaniu pożyczki pełni PayU?

PayU jest technicznym operatorem, który jedynie udostępnia możliwość skorzystania z pożyczki udzielanej przez partnera pożyczkowego. Umowa pożyczkowa zostaje zawarta pomiędzy pożyczkobiorcą Alior Bank SA albo mBank S.A..

07. Ile trwa sprawdzenie wniosku kredytowego przez partnera pożyczkowego?

Cały proces zakupów na Raty PayU trwa kilkanaście minut. Wyjątek stanowią godziny nocne oraz dni wolne od pracy.

08. Co się stanie, jeśli kupujący nie dostanie pożyczki?

Jeśli nie dostaniesz pożyczki, przedmioty nie zostanę kupione. Pamiętaj jednak, że będziesz mógł zrealizować transakcję wybierając inną metodę płatności.

09. Otrzymałem pożyczkę, ale przedmioty nie zostały kupione. Dlaczego?

W trakcie weryfikacji wniosku o pożyczkę jeden z przedmiotów dodanych do koszyka został kupiony przez inną osobę lub oferta się skończyła. Sprzedający skontaktuje się z Tobą w celu zwrócenia kwoty transakcji na Twoje konto. Pamiętaj, że od umowy o pożyczkę możesz odstąpić w ciągu 14 dni lub wykorzystać środki na inne potrzeby.

10. Jaka może być kwota pożyczki?

Minimalna kwota pożyczki to 300 PLN, a maksymalna kwota to 20 000 PLN.

11. Jaka jest liczba rat i okres kredytowania?

Możesz wybrać dowolną liczbę miesięcznych rat w przedziale od 3 do 36. Okres kredytowania wynosi od 3 miesięcy do 3 lat.

12. Jakie są koszty pożyczki?

Prowizja za udzielenie pożyczki to 0%. Oprocentowanie może różnić się w zależności od sklepu, w którym dokonujesz zakupów. Np. na Allegro.pl oprocentowanie wynosi 11% - dla pożyczek z ubezpieczeniem oraz 14% - dla pożyczek bez ubezpieczenia. Dla innych sklepów oprocentowanie wynosi 13% - dla pożyczek z ubezpieczeniem oraz 16% - dla pożyczek bez ubezpieczenia.

13. Jaki jest sposób spłacania pożyczki?

Pożyczkę będziesz spłacać w równych ratach. Odsetki są pobierane w trybie miesięcznym w racie pożyczki. Kwotę raty, termin spłaty oraz numer rachunku znajdziesz w umowie pożyczki. Oprócz tego harmonogram spłaty pożyczki otrzymasz pocztą.

14. Czy ubezpieczenie pożyczki jest obowiązkowe i jak je opłacić?

Pakiet ubezpieczeniowy obejmujący ubezpieczenie na życie jest dobrowolny. Składka za ubezpieczenie naliczana za cały okres kredytowania z góry. Jeśli chcesz skorzystać z ubezpieczenia, nie musisz zawierać żadnej dodatkowej umowy, wystarczy, ze na wniosku kredytowym wybierzesz opcję: pożyczka z ubezpieczeniem.

15. Czy można dokonać wcześniejszej spłaty pożyczki?

Tak, możesz spłacić pożyczkę przed terminem. W tym celu skontaktuj się z pożyczkodawcą. Nie zapłacisz odsetek za okres po spłacie pożyczki.

16. Jakie dokumenty będą potrzebne do wypełnienia wniosku pożyczkowego?

Będziesz potrzebować dowodu osobistego, danych zakładu pracy (nazwy, adresu, telefonu) oraz okresu Twojego zatrudnienia. Przygotuj także informację o osiąganym dochodzie netto.

17. Przerwałem wypełnianie wniosku. Czy mogę do niego wrócić?

Aby dokończyć wypełnianie wniosku, kliknij w link, który dostałeś na maila i przepisz kod SMS we wskazanym miejscu. Link trzymasz także w sytuacji, gdy wypełniałeś wniosek poza godzinami pracy BIK-u.

18. Gdzie uzyskać pomoc przy zakupie na raty?

Jeśli masz problem z zakupem na raty, napisz na adres: mailto:raty@payu.pl. Jeśli pytanie dotyczy wniosku pożyczkowego (jego niedostępności, statusu, in.) prosimy skierować je do Alior Raty na numer 12 370 71 10 lub 801 11 55 99 lub mBank pod numerami: 801 300 800 lub 42 6300 800.